20 March 2009

BENGKEL PENGURUSAN PEPIAS 2009

Assalamualaikum.

Sekreteriat Setiausaha PEPIAS akan menganjurkan bengkel pengurusan pada minggu ini bermula esok 21 Mac 2009, jam 9.00 pagi bertempat di Masjid Negeri Shah Alam. Seluruh wakil cawangan dijangka akan turut serta dalam program tersebut beserta beberapa jemputan.

Program bakal dimulakan dengan Usrah 3G (3 Generasi) antara WADAH (Selangor), ABIM (Selangor) dan PEPIAS. Ini bagi meratakan kefahaman dan menyelaraskan pergerakan da'wah di negeri Selangor dalam kerangka masing masing . Ia juga bagi mengenal pasti bentuk kerjasama yang boleh dilaksanakan bersama.

Program bakal diteruskan dengan agenda utama iaitu mengenai pengurusan. Pelbagai slot telah diatur dan bakal diisi oleh beberapa jemputan yang berpengalaman terutama dari kalangan mantan kepimpinan PEPIAS.

Program bakal dilanjutkan lagi dengan aktiviti qiamullail dan pada hari ahad, slot gagasan PEPIAS bersama presiden bakal berlangsung. Slot ini khas bagi menjelaskan halatuju PEPIAS kepada seluruh cawangan dengan harapan pergerakan seluruh cawangan akan terarah dengan lebih fokus dan jelas.

p/s: Jadikan ia ruang sebagai pre-induction buat semua. Doakan kekuatan buat Saudara Zafrullah dan teman2 yg bersusah payah melaksanakannya.

Terima Kasih - d'5th

1 comment:

Ciptaan Terhebat said...

Assalamualaikum...

Apa cerita bengkel pengurusan ye? Harapnya lepas ni boleh la tingkatkan keupayaan mengurus dengan baik terutamanya menguruskan MASA...

Jumlah Pengunjung