23 December 2009

Booth PEPIAS dan Minggu Du'at 2009


Pelancaran Profil dan Phamplet terbaru di booth PEPIAS

JAIS & Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah telah menganjurkan program minggu du'at 2009 pada 17 - 20 Disember 2009 yang bertempat di Masjid Negeri Shah Alam. Program yang turut melibatkan kerjasama 38 NGO Islam yang bernaung dibawah MUAFAKAT NGO ISLAM SELANGOR itu diimarahkan dengan pelbagai aktiviti seperti Forum, ceramah, persembahan kesenian, booth pameran & jualan dan pelbagai pertandingan.

Bersama MB Selangor di booth ABIM Selangor

PEPIAS memulakan langkahnya pada 17 disember 2009. Selain pameran, PEPIAS turut mengadakan jualan T-shirt dan batch. Tidak cukup dengan itu, beberapa aktiviti telah diadakn bersama pengunjung kecil booth PEPIAS. Aktiviti seperti teka bilangan lidi, sudoku, explorace, teka-teki dan tayangan ringkas ternyata menarik ramai minat dan sehingga ke hari ahad, masih ada adik-adik yang terus datang untuk bersama di booth PEPIAS. Turut hadir beberapa pelajar yang berminat dan mengisi borang keahlian PEPIAS.

Srikandi Helwani di hadapan booth PEPIAS

Beberapa perkara masih boleh dibaiki terutama dari segi bahan pameran dan persembahan. Len kali kita wt lebih baik lg k. Tq utk seluruh warga booth PEPIAS yg happening n sporting. Jumpe lg utk PMG.

No comments:

Jumlah Pengunjung